12-02 19:03
dev.to
What Burnout Taught Me About My Post-Hollywood Phone Problem # Ja, hoho, proficiat voor diene mens. (En wat een geluk dat robo-calling in Europa niet een ding is, voorlopig toch.) Maar "if websites had Shopify", oef die doet pijn. De business van web-development kent moeilijke tijden. Klanten weten nog minder wat ze eigenlijk willen, en het mag zeker al niets te veel kosten, en in de praktijk krijg je het brede publiek hoegenaamd niet meer bewogen om een website te bezoeken. Laat staan een adres in een browser in te tikken. Dat gebeurt ook niet meer in die balk bovenaan (staat die er eigenlijk nog?) maar die in het midden van het start-scherm (van je zoekmachine eigenlijk dus, maar dat besef is ook al aan het vervagen.) Dus een QR-code? Nee mag niet meer, want er zijn er al met een virus in. Dus moet het wel via bestaande kanalen, bol.com, Amazon, etc. Dus 'snel' een website maken is dus nu al niet meer WordPress of Wix, maar Shopify. Het nieuwe normaal, dames en heren.